OMICRON Service och Support i Sverige

CE POWER AB hjälper till att förmedla våra svenska kunder’s service och supportärenden. Vid problem så börja med att kontakta CE POWER AB antingen genom telefon eller email, skulle vi inte kunna lösa problemet åt er så ska OMICRON i Österrike kontaktas.

Svensk Support (CE POWER AB)
Tel: +46 72 70 80 100
E-mail: christer.ekstrom@cepower.se

English Technical Support ( OMICRON Österrike)
Tel: +43 59 49 54 444
E-mail: support@omicronenergy.com

OMICRON Reparationer och Kalibrering i Sverige

CE POWER AB förmedlar och hanterar reperationer och kalibrering av OMICRON produkter för alla svenska kunder.

    1. Börja med att avtala med CE POWER AB om vad som ska göras genom email: christer.ekstrom@cepower.se eller telefon: +46 72 70 80 100 .
    1. Fyll i och skicka en felorsaksrapport (Ladda ner Felorsaksrapport PDF dokument) med email till: christer.ekstrom@cepower.se.
    1. CE POWER AB kommer sedan att skicka er ett ordernummer som ska märkas på kollit innan ni skickar iväg kollit på reperation.
    1. Alla produkter ska skickas till ODC (OMICRON DEVELOP CENTER) i Klaus, Österrike:
      OMICRON Electronics GmbH
      Oberes Ried 1
      6833 Klaus
      Austria / Österrike

      OBS!! glöm inte att även märka kollit med:

      CE POWER PO number : CEPOWER xxxxxxx (Ska märkas med ordernummer som ni får av CE POWER AB efter er reperations beställning)
      Serial number: xxxxxxx (Serienumret på er produkt.)
      customer.care@omicronenergy.com
      +43 59495 8444

      OBS! Glöm inte att också skriva er returadress!